Barzani: Türkiye ile ilişkilerimiz iyiye gidiyor
Yayınlanma:
Irak'ın kuzeyindeki bölgesel yönetimin başkanı Mesut Barzani, ''Türkiye ile ilişkilerinin iyiye gittiğini'' söyledi.
Barzani, Erbil kentinin Selahattin kasabasında Irak Kürdistan Demokrat Partisi (IKDP) yöneticileriyle toplantısının ardından yaptığı açıklamada, Türkiye ile bazı olumsuzluklardan sonra şimdi pozitif ilişkiler geliştirdiklerini belirtti.
Türkiye ile gelecekte de bu ilişkilerin daha iyi ve pozitif olacağını düşündüğünü belirten Barzani, ''Türkiye ile ilişkilerimiz iyiye gidiyor'' dedi.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.