Irak'a Komşu Ülkeler Toplantısı'nın ikincisi Şam'da başladı

Irak'a Komşu Ülkeler Toplantısı'nın ikincisi Şam'da başladı
Irak'ta barış ve istikrarın sağlanması amacıyla gerçekleştirilen Irak'a Komşu Ülkeler Toplantısı'nın ikincisi Suriye'nin başkenti Şam'da başladı.

Irak'ın içinde bulunduğu güvenlik ve siyasi istikrarsızlığın aşılması konusunda Irak'a komşu alan Türkiye, İran, Kuveyt, ürdün, Suriye, Suudi Arabistan, Irak'tan temsilciler katılıyor. Türkiye'yi Irak özel Temsilcisi Murat özçelik başkanlığında bir heyetin temsil ettiği toplantıya Birleşmiş Milletler, Avrupa Birliği ve İslam Konferansı örgütü'nden de temsilciler bulunuyor.

Toplantıda Irak'ın içinde bulunduğu güvenlik sorunun yanı sıra istikrarın sağlanması konusunda yapılacak çalışmalar ele alınacak. Bu konuda komşu ülkeler başta olmak üzere katılımcı ülkelerin yapacağı katkılar masaya yatırılacak.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.