Afganistan'da saldırı: 11 ölü

Afganistan'da saldırı: 11 ölü
Afganistan'ın güneyinde, Taliban militanlarının bir kontrol noktasına düzenlediği saldırıda 11 polis öldürüldü.

Emniyet Müdür Yardımcısı Amanullah Han, saldırının Kandahar'a bağlı Argandab bölgesinde düzenlendiğini, militanların polislere ateş açtığını söyledi.

Han, polislerden birinin Taliban ile bağlantısı olduğu yönünde haber aldıklarını da kaydetti.

Afganistan'da Taliban militanları, geçen yıl 900'den fazla polisi öldürdü.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.