TV sunucusu ölü bulundu

TV sunucusu ölü bulundu
Geçtiğimiz Ocak ayında birlikte program yaptığı nişanlısı aşırı dozda uyuşturucu kullandığı için hayatını kaybetmişti. Bunalıma giren Speight de dün gece ölü bulundu.

çOCUKLARA YöNELİK PROGRAM YAPIYORDU
İngiliz BBC televizyonunda çocuklara yönelik bir program sunan Mark Speight, Londra’nın Paddington tren istasyonunda ölü bulundu. İngiliz The Guardian gazetesinin haberine göre, altı gündür kayıp olan 42 yaşındaki TV sunucusu Speight’in, Ocak ayında ölen nişanlısı Natasha Collins’ten sonra bunalıma girdiği belirtildi.

NİŞANLISI İLE BİRLİKTE UYUŞTURUCU KULLANMIŞTI
Nişanlısı Collins ile birlikte aşırı dozda kokain ve alkol alan Speight, 3 Ocak’ta hastaneye kaldırılmış, ancak Collins aldığı uyuşturucudan dolayı hayatını kaybetmişti. Collins’in uyuşturucudan kaynaklanan kalp krizi nedeniyle öldüğü belirtilmişti. Nişanlısını öldürdüğü suçlamasıyla tutuklanan Speight, daha sonra serbest bırakılmıştı.

İSTİFA ETMİŞTİ
Nişanlısının ölümünden sonra BBC’de çocuklara yönelik sunduğu CBBC programından ayrılan Speight, 7 Nisan’dan bu yana kayıptı. Speight BBC’deki programını nişanlısı Collins ile birlikte yapıyordu. Speight’in ölüm nedeni henüz araştırılıyor.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.