Afganistan'da 2 ISAF askeri öldü

Afganistan'da 2 ISAF askeri öldü
Afganistan'da, dün bir patlamada NATO komutasındaki Uluslararası Güvenlik ve Destek Gücü (ISAF) bünyesinde görevli 2 İngiliz askeri yaşamını yitirdi.

İngiltere Savunma Bakanlığı, askerlerin Kraliyet Hava Kuvvetleri mensubu olduğunu ve dün Kandahar'da yaşamlarını yitirdiklerini bildirdi.

Askerlerin kimlikleri hakkında bilgi verilmeyen, ancak ailelerine haber verildiği belirtilen açıklamada, askerlerin bulunduğu aracın yola yerleştirilen bir patlayıcının hedefi olduğu ve saldırıda iki askerin de yaralandığı kaydedildi.

İngiltere, Kanada, Hollanda ve ABD'nin Afganistan'ın güneyinde önemli sayıda askeri bulunuyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.