Küba'da cep telefonu izdihamı

Küba'da cep telefonu izdihamı
Küba'da halkın cep telefonu kullanmasının serbest bırakılması üzerine, yüzlerce Kübalı devletin mülkiyetindeki telefon şubelerinin önünde uzun kuyruklar oluşturdu.

Cep telefonu hattıyla piyasadaki en ucuz cep telefonunu satın almanın maliyetinin bile devletin ödediği maaşın 9 katı kadar olmasına rağmen, gelecek günlerde binlerce kişinin cep telefonu sahibi olması bekleniyor.
Ağabeyi Fidel Castro'nun devlet başkanlığı görevini bırakması üzerine şubatta bu göreve atanan Raul castro, ülkedeki bir takım kısıtlamaları kaldırmaya başlamıştı.

Kübalılar artık DVD oynatıcısı, bilgisayar ve diğer elektronik mallara da sahip olabilecek. Bunun yanı sıra Küba halkı daha önce yalnızca yabancıların girebildiği otellerde de kalabilecekler.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.