Kolombiya'da yanardağ faaliyete geçti

Kolombiya'da yanardağ faaliyete geçti
Kolombiya'daki Nevado del Huila yanardağının sıcak kül püskürtmeye başladığı bildirildi. Yetkililer, acil durum ilan ederken bölgedeki 15 bin kişinin tahliyesine başlandı.

Kolombiya Jeoloji ve Madencilik Kurumu, başkent Bogata'nın 240 kilometre güneybatısındaki yanardağın patlama aşamasında olduğunu bildirdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.