ABD'de 5.4 ölçeğinde depremle vuruldu

ABD'de 5.4 ölçeğinde depremle vuruldu
ABD'nin Illinois eyaletinde, Richter ölçeğine göre 5,4 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

Basın yayın organları, ABD Jeolojik Araştırma birimine göre merkez üssü Bellmont'un 8 kilometre kuzeydoğusu olan depremde ufak hasar meydana geldiğini bildirildi.

Chicago'nun merkezinde binaların sallandığı depremin, Indianapolis, Indiana, Cincinnati, Ohio, St. Louis, Missouri ve Arkansas'daki kentlerde hissedildiği haber verildi. 

Depremin, ABD'nin orta batı bölgesinde bugüne kadar meydana gelen en şiddetli iki depremden biri olduğu belirtiliyor.
AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.