Pakistan'da OHAL kalkıyor
İSLAMABAD Pakistan Genel Savcısı Malik Muhammed Kayyum, Müşerref'in olağanüstü hali daha önce ilan edilenden bir gün önce, 15 Aralık'ta kaldıracağını söyledi.
Müşerref'in olağanüstü hali neden bir gün önce kaldırmaya karar verdiğini bilmediğini söyleyen Kayyum, "Belki de 16 Aralık pazar olduğu içindir. Herkes kalkmasını istiyordu, dolayısıyla daha önce kalkması daha iyi olur" dedi.
Devlet Başkanlığı sözcüsüyse olağanüstü halin bir gün önce kaldırılacağını bilmediğini söyledi.
Müşerref, olağanüstü hal ilanından sonra anayasayı askıya almış ve Yüksek Mahkeme yargıçlarını değiştirmişti.
BUTTO YANDAŞI 3 KİŞİ ÖLDÜRÜLDÜ
Ülkenin muhalif liderlerinden eski başbakan Benazir Butto yandaşı 3 kişi silahlı kişilerce vurularak öldürüldü.
Polis yetkilileri, saldırının Belucistan eyaletinin başkenti Ketta'nın 250 kilometre doğusundaki Nasırabad kasabasında düzenlendiğini belirtti.
Nasırabad polis müdürü Vacid Ekber, Butto'nun parti bürosuna saldıran silahlı kişilerin 3 kişiyi öldürdüğünü belirterek, olayın soruşturulmasına başlandığını söyledi. Ekber, saldırının arkasında kimlerin olduğunun ve amacının bilinmediğini ifade etti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.