Bangladeş'te otobüs kazası: 18 ölü

Bangladeş'te otobüs kazası: 18 ölü
Bangladeş'te bir yolcu otobüsünü kaza yapması sonucu 18 kişinin öldüğü bildirildi.

Bangladeş polisinden yapılan açıklamada aşırı hız sonucu bir yolcu otobüsünün kaza yaptığı bildirildi. Kaza'nın başkent Dakka'ya 80 kilometre yakınlığındaki Tangail şehrinde yaşandığı belirtildi. Yerel polis şefi Abdul Manan, kaza yapan otobüsten 18 kişinin cesedini çıkarıldığı açıkladı. Yolculardan 46 kişinin ise hastaneye kaldırıldığı ve bunlardan 5'inin durumunu ağır olduğu kaydedildi. Otobüsün ülkenin kuzey bölgelerinden başkente çalışmak için giden işçileri taşıdığı bildirildi.

Bangladeş'te her sene otobüs kazalarında 5000 kişi ölüyor. Kazalara, sürücü hatası, bozuk araç ve yol kullarının ihlallerinin sebep olduğu bildirildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.