ABD ordusu: Bağdat'taki çatışmalarda 20 kişi öldü

ABD ordusu: Bağdat'taki çatışmalarda 20 kişi öldü
Amerikan ordusu, başkent Bağdat'ta en sıcak çatışmalardan birinin yaşandığı dün gece 20 milisin öldüğünü duyurdu.

ABD ordu sözcüsü Yarbay Steven Stover, dün gece Sadr semtinde çok sayıda çatışma yaşandığını ve Şii lider Mukteda El Sadr'a bağlı 20 milisin öldüğünü söyledi. Stover, "Son birkaç hafta içinde en sıcak gecenin dün gece yaşandığını söyleyebilirim" dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.