Kuveyt, Irak'a elçilik açıyor

Kuveyt, Irak'a elçilik açıyor
Kuveyt Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed El Sabah, Irak'ta büyükelçilik açacaklarını açıkladı.

Muhammed El Sabah, eski Irak lideri Saddam Hüseyin'in Kuveyt'i işgal ettiği 1991 Körfez Savaşı'ndan beri Irak'ta açılacak ilk temsilciliklerinin, Bağdat'ın sıkı korunan bölgesi olan Yeşil Bölge'de yer alacağını kaydetti.
Dışişleri Bakanı, büyükelçilik için uygun bina arayışında olduklarını belirtti.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.