Kuveyt, Irak'a elçilik açıyor
Yayınlanma:
Kuveyt Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed El Sabah, Irak'ta büyükelçilik açacaklarını açıkladı.
Muhammed El Sabah, eski Irak lideri Saddam Hüseyin'in Kuveyt'i işgal ettiği 1991 Körfez Savaşı'ndan beri Irak'ta açılacak ilk temsilciliklerinin, Bağdat'ın sıkı korunan bölgesi olan Yeşil Bölge'de yer alacağını kaydetti.
Dışişleri Bakanı, büyükelçilik için uygun bina arayışında olduklarını belirtti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.