‘İsrail’e saldırırsan seni yok ederim’

‘İsrail’e saldırırsan seni yok ederim’
Clinton, Obama ile girdiği yarışta artık son kozlarını oynuyor. Eğitimsiz, muhafazakar beyaz seçmenin oyunu alabilmek için iyice sertleşen Clinton, İran’ı yok edeceği tehdidinde bulundu.

‘İRAN SALDIRIRSA, YOK OLACAKTIR’

ABD’de Kasım ayında yapılacak başkanlık seçimlerinde Demokrat Parti’nin adaylığı için Barack Hüseyin Obama ile yarışan Hillary Clinton, İran’la ilgili sert sözler sarf etti. Daha önce de ‘Demokratlar içindeki Cumhuriyetçi şahin’ olarak nitelendirilmiş Clinton, “Eğer İran İsrail’e saldırırsa, Amerika İran yok edecektir” tehdidinde bulundu.

İRANLILARA ‘üLKENİZİ YOK EDECEĞİM’ MESAJI
ABC televizyonuna konuşan Clinton, İran’ın İsrail’e karşı nükleer kullanması halinde, İran’a saldırı emri vereceğini kaydederek, “İranlıların şunu bilmesini istiyorum. Eğer başkan olursam biz İran’a saldıracağız” dedi.

TELEVİZYON REKLAMLARINDA LADİN’İ KULLANDI
Clinton, gelecek 10 yılda İran’ın İsrail’e saldırması halinde, kendisinin İran’ı yok edeceğini ifade etti. Bugün devam eden Pennsylvania eyalet seçimleri öncesinde Clinton’un İran’la ilgili bu sert sözleri ve televizyon reklamlarında kullandığı Usame Bin Ladin resimleriyle, muhafazakar seçmene mesaj vermeye çalıştığı belirtiliyor.

İLGİLİ HABER:

Umutsuz Hillary Bin Ladin'den yardım istedi

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.