Orta Doğu Dörtlüsü 1-2 Mayıs'ta toplanıyor

Orta Doğu Dörtlüsü 1-2 Mayıs'ta toplanıyor
BM, AB, ABD ve Rusya'nın oluşturduğu Orta Doğu Dörtlüsü'nün 1 ve 2 Mayısta İngiltere'nin başkenti Londra'da toplanacağı bildirildi.

Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, Orta Doğu Dörtlüsü'nün Londra'da 1 ve 2 Mayısta toplanacağını doğruladı.

Rusya'nın Orta Doğu özel temsilcisi Sergey Yakovlev de, Lavrov'un bu vesileyle ABD Dışişleri Bakanı Condoleezza Rice, AB Yüksek Temsilcisi Javier Solana ve BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun ile görüşmeler yapacağını söyledi.

Yakovlev, Londra'daki buluşmanın gündeminin hazırlanmakta olduğunu belirtti, Orta Doğu'daki durumun görüşmelerin merkezinde olacağına kuşku bulunmadığını kaydetti.

İngiltere Dışişleri Bakanlığı ise konuya ilişkin bir açıklama yapmadı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.