İran, UAEK ile işbirliği yapacak

İran, UAEK ile işbirliği yapacak
İran, nükleer silah yapmaya çalıştığı yönündeki iddiaları araştırması için Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu (UAEK) ile işbirliğini kabul etti.

UAEK sözcüsü Melissa Fleming, kurumun merkezi Viyana'da yaptığı açıklamada, Tahran yönetiminin hakkındaki iddialarla ilgili olarak, mayıs ayında UAEK yetkililerine gerekli kolaylıkları sağlayacağını ümit ettiklerini söyledi.

Fleming, UAEK ile İran yönetimi arasındaki işbirliği anlaşmasına hafta başında Tahran'ı ziyaret eden UAEK Başkan Yardımcısı Olli Heinonen'in görüşmelerinde varıldığını ifade etti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.