Abbas umduğunu bulamadı

Abbas umduğunu bulamadı
Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, ABD Başkanı George W. Bush ile görüşmelerinde herhangi bir ilerleme sağlayamadığını belirterek, ''ABD'den hayal kırıklığı içinde ayrılıyorum'' dedi.

Abbas, AP'ye verdiği demeçte, ABD'nin 5 ay önce Annapolis'te yapılan orta doğu zirvesinden bu yana gösterdiği büyük çabaya rağmen, bu yıl İsrail'le bir anlaşma sağlanması konusunda kötümser olduğunu söyledi.

Filistin Devlet Başkanı, anlaşmanın önündeki en büyük engelin, İsrail'in Filistinlilerin yaşadığı bölgelerde Yahudi yerleşim merkezlerini genişletmesi olduğunu belirtti.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.