Erdoğan Suriye'den ayrıldı

Erdoğan Suriye'den ayrıldı
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, günübirlik ziyaret için geldiği Suriye'den ayrıldı.

Sabah saatlerinde Şam'a gelen Erdoğan, Türkiye-Suriye Ekonomi Forumu'na katıldı. Burada bir konuşma yapan Erdoğan, ardından Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad ile görüştü. Erdoğan, ardından onuruna verilen yemeğe katıldı ve Şam'dan ayrıldı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.