Türkiye-Suriye ilişkilerinde yeni dönem
Yayınlanma:
Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad, Türkiye ile bölgenin istikrarı için işbirliği yapmaya hazır olduklarını bildirdi.
Esad, başkent Şam'da Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile görüşmesinden sonra yaptığı açıklamada, "Suriye, bölgeye güvenlik ve istikrar getirecek her çabada Türkiye ile işbirliği yapmaya hazır" dedi.
Resmi SANA ajansı da Esad-Erdoğan görüşmesinde bölgede adil ve kapsamlı barışın sağlanması yollarının üzerinde durulduğunu ve Esad'ın, bu bakımdan çabaları için Türkiye'yi övdüğünü duyurdu.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.