İsrail askerleri Gazze'nin kuzeyine girdi
Yayınlanma:
İsrail özel timleri, sabah erken saatlerde Gazze Şeridi'nin kuzeyindeki Beyt Hanun'a girdi.
Tanklar eşliğinde bölgeye giren askerlerle bölgedeki direnişçiler arasında çatışmaların olduğu, tank ateşinde vurulan iki evde en az 3 ölü bulunduğu bildirildi.
Gazze Şeridi'nin kuzeyindeki görgü tanıkları, askerlerin Beyt Hanun'un sınıra yakın kesimlerindeki yerleşim yeri Şeyh Zaid apartmanlarına kadar ilerlediğini belirtirken, bölgeden çatışma seslerinin geldiğini söylediler.
Tank ateşi nedeniyle bazı enerji hatlarının da zarar gördüğü bölgede elektrik de kesildi.
öte yandan İsrail'in, Hamursuz Bayramı (Pesah) nedeniyle 10 gündür Batı Şeria'ya uyguladığı ablukayı bu sabah kaldırdığı bildirildi.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.