Irak'ta bakanlık yetkilisi suikastte öldü
Yayınlanma:
Irak'ta, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından bir yetkili, yola yerleştirilen bombayla öldürüldü.
Bakanlık sözcüsü Abdullah El Lami, Bakanlığın projeler ve yeniden inşayla ilgili dairesinin başkanı olan Dihya Codi Cabir'in bu sabah evinden ayrıldıktan sonra saldırıya uğradığını söyledi. Olayda, Cabir'in oğlunun da hafif yaralandığı açıklandı.
Irak'ta direnişçiler, hükümetin çalışmalarını engellemek amacıyla sık sık devlet görevlilerini ve kamu kurumlarının hedef alıyor.
Bu arada, Amerikan güçleri, Bağdat'ın Sadr semti civarındaki çatışmalarda 6 direnişçiyi öldürdüklerini açıkladı.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.