Irak'ta bakanlık yetkilisi suikastte öldü

Irak'ta bakanlık yetkilisi suikastte öldü
Irak'ta, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından bir yetkili, yola yerleştirilen bombayla öldürüldü.

Bakanlık sözcüsü Abdullah El Lami, Bakanlığın projeler ve yeniden inşayla ilgili dairesinin başkanı olan Dihya Codi Cabir'in bu sabah evinden ayrıldıktan sonra saldırıya uğradığını söyledi. Olayda, Cabir'in oğlunun da hafif yaralandığı açıklandı.

Irak'ta direnişçiler, hükümetin çalışmalarını engellemek amacıyla sık sık devlet görevlilerini ve kamu kurumlarının hedef alıyor.

Bu arada, Amerikan güçleri, Bağdat'ın Sadr semti civarındaki çatışmalarda 6 direnişçiyi öldürdüklerini açıkladı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.