Tarık Aziz'in davası ertelendi

Tarık Aziz'in davası ertelendi
Eski Irak Başbakan Yardımcısı Tarık Aziz'in 1992 yılında onlarca tüccarın idam edilmesiyle ilgili olarak yargılandığı davanın duruşması 20 Mayıs'a ertelendi.

Irak Yüksek Ceza Mahkemesi Başkanı Rauf Raşid Abdürrahman, kısa süren duruşmanın ardından, savunma avukatlarının taleplerini değerlendirdiğini ve duruşmayı 20 Mayısa ertelemeye karar verdiğini belirtti.

Tarık Aziz'in duruşmanın başında Abdürrahman'a yeni bir avukat talebinde bulunduğu, Amman'da yaşayan avukatı Bedi Arif'in "güvenlik gerekçeleri" nedeniyle Bağdat'taki duruşmaya katılamadığını söylediği kaydedildi.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.