Olmert Kral Abdullah ile görüştü

Olmert Kral Abdullah ile görüştü
İsrail Başbakanı Ehud Olmert'in Ürdün'de Kral Abdullah'la bir araya geldiği bildirildi.

Olmert'in bürosundan yapılan açıklamaya göre, görüşmede ABD'deki Annapolis konferansında konulan hedeflere ulaşılmasının yolları ele alındı.

Kral Abdullah geçtiğimiz hafta Washington'da ABD Başkanı George Bush'la görüşmüştü. Bush'un Mayıs ayında bölgeye bir ziyaret etmesi planlanıyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.