Somali'de ABD saldırısında ölü sayısı 30'a yükseldi
Yayınlanma:
ABD'nin Somali'deki El Kaide terör örgütü hedef aldığı saldırıda ölü sayısı 30'a yükseldi.
ABD Merkez Komutanlık sözcüsü Bob Prucha, yaptığı açıklamada, Amerikan ordusunun El Kaide militanlarına saldırı düzenlediğini söyledi, ancak bu saldırının havadan düzenlenip düzenlenmediği ya da hedefin kimliği konusunda bilgi vermedi.
Bu arada ülkenin orta kesimindeki Dusamareb kentinden adının açıklanmasını istemeyen bir yerel lider, yaptığı açıklamada, saldırıda ölenlerin sayısının 30'a çıktığını belirtti.
Yerel lider, saldırıda 15 kişinin de yaralandığını ve çok sayıda evin çatısının bombardıman sırasında havaya uçtuğunu söyledi.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.