Başbakan Erdoğan, Alkalaj'la görüştü

Başbakan Erdoğan, Alkalaj'la görüştü
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, resmi temasları dahilinde Türkiye'de bulunan Bosna- Hersek Dışişleri Bakanı Sven Alkalaj'ı makamında kabul etti.

Erdoğan, Başbakanlık Merkez Bina'da Bosna Dışişleri Bakanı'yla biraraya geldi. Kabulün ardından konuşan Dışişleri Bakanı Alkalaj, Başbakan Erdoğan'la Bosna-Hersek'teki mevcut durumu ele aldıklarını kaydetti.

İki ülke arasındaki işbirliğine yönelik görüş alışverişi gerçekleştirdiklerini bildiren Sven Alkalaj, Türkiye ve Bosna arasındaki dış ticaret hacminin arttırılması konusunda karşılıklı değerlendirmelerde bulunduklarını aktardı. Konuk Dışişleri Bakanı, iki ülke arasındaki ekonomik ilişkilerin yoğunlaşabileceğini söyledi.

Alkalaj, Türkiye'nin Nato ve Avrupa Birliği konusunda kendilerine destek verdiğini hatırlatarak, Erdoğan'a katkı ve yardımlarından ötürü teşekkür etti. Bosna-Hersek Dışişleri Bakanı, Türkiye'nin Bosna'ya, savunma konusunda da önemli desteklerde bulunduğunun altını çizdi.

Sven Alkalaj, Bosna'daki tarihi ve kültürel mekanların korunmasından ötürü de Başbakan'a şükranlarını sunarken, her iki ülke arasındaki ilişkilerin mükemmel seviyelerde olduğunu vurguladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.