Erdoğan, Haşimi ile biraraya geldi

Erdoğan, Haşimi ile biraraya geldi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Irak Cumhurbaşkanı Yardımcısı Tarık El Haşimi ile biraraya geldi.

Erdoğan, Haşimi'yi Başbakanlık Merkez Binasının kapısında karşıladı.

Görüşmenin başında, basın mensuplarının görüntü almasına izin verilirken, herhangi bir açıklama yapılmadı. Haşimi, bugün Cumhurbaşkanı Abdullah Gül tarafından da kabul edilmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.