Bush'un Tanrı'dan ilginç isteği

Bush'un Tanrı'dan ilginç isteği
ABD Başkanı George Bush, günün birinde "Dünya Dua Etme Günü" kutlanmasını istediğini söyledi.

Metodist Protestan olan ve göreve geldikten sonra "ulusal dua etme ve nefs ile mücadele günü" ilan eden Bush, gün dolayısıyla yaptığı açıklamada, günün birinde "dünya dua etme günü" ilan edilmesini ümit ettiğini söyledi ve "Bu, dünya çapında inanan insanların aynı anda Tanrı'ya şükretmesi için bir fırsat olurdu" ifadesini kullandı.

Bush, kendisi ve eşi Laura'nın 7 yıllık başkanlık dönemi boyunca dua ettiklerini ve özellikle de 11 Eylül saldırılarının ardından Tanrı'ya döndüklerini belirterek, "ülkemiz bu 7 yıl boyunca sayısız sınavdan geçti. Biz de, dua ettik ve bununla kuvvet ve inanç bulduk" dedi.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.