Gül, Makedonya temaslarını sürdürüyor

Gül, Makedonya temaslarını sürdürüyor
Makedonya'da bulunan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül; Almanya, Slovakya, Moldova ve Hırvatistan Cumhurbaşkanlarıyla bir araya geldi.

Cumhurbaşkanı Gül, 18 üyeli Orta Avrupa Girişimi Cumhurbaşkanları Zirvesi'ne 'onur konuğu' olarak katıldı. Gül, 15.'si yapılan zirvenin yapıldığı Ohri kentinde daha sonra bazı ülkelerin liderleriyle bir araya geldi.

Cumhurbaşkanı Gül; Almanya Cumhurbaşkanı Horst Kohler, Slovakya Cumhurbaşkanı İvan Gasparoviç, Moldova Cumhurbaşkanı Vladimir Vorinin ve Hırvatistan Cumhurbaşkanı Stip Mesiç ile ayrı ayrı görüşmelerde bulundu.

Görüşmeler basına kapalı yapıldı.

Cumhurbaşkanı Gül'ün yarınki ikinci oturumun ardından üsküp'e geçmesi bekleniyor. Gül, üsküp'te Makedon siyasi yetkililerle bir araya gelecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.