'ABD Afganistan'a asker göndermeyi planlıyor'

'ABD Afganistan'a asker göndermeyi planlıyor'
New York Times gazetesi, ABD Savunma Bakanlığının (Pentagon) gelecek yıl Afganistan'a 7 binden fazla asker göndermeyi planladığını yazdı.

Gazete, Bush yönetiminden bazı yetkililere dayandırarak verdiği haberde, ABD'nin, NATO müttefiklerinin katkısındaki eksikliği gidermek için gelecek yıl Afganistan'a daha fazla asker göndereceğini belirtti.

Bu planla ABD'nin 2001 yılında Afganistan'a girip Taliban yönetimini devirmesinden bu yana bu ülkedeki asker sayısını yaklaşık 40 binle en üst seviyeye çıkarmış olacağına dikkat çekildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.