'ABD'nin teröristi olmaktan gurur duyuyoruz'

'ABD'nin teröristi olmaktan gurur duyuyoruz'
Lübnan’daki en büyük muhalif gruplardan Şii Hizbullah Partisi, Amerika Birleşik Devletleri’nin ‘terör listesi’nde bulunmaktan gurur duyduklarını bildirdi.

ABD, KANLI SİYASETİNİN BEDELİNİ DÜNYA HALKLARINA ÖDETİYOR
Hizbullah tarafından yapılan açıklamada, Amerika Birleşik Devletleri’nin kendi kanlı savaşlarının bedelini dünya ve Amerikan halkına çıkarttığı belirterek, bu ülkenin terörizm üzerine deklarasyonlar yayınlamaya hakkı olmadığı bildirildi.

Açıklamada, ABD’nin Lübnan’ın içişlerine karışarak muhalefeti sindirmeye çalıştığı da belirtilerek, Amerika’nın uluslar arası barış ve istikrara en büyük tehdit olduğu vurgulandı.

ABD’NİN RAPORUNDAN SONRA GELDİ
Açıklamada ayrıca Hizbullah’ın ABD’nin ‘terör’ listesinde bulunmaktan gurur duyduğu ifade edildi. Açıklama, ABD’nin geçtiğimiz günlerde yayınladığı raporundaki İran’ın ‘terörist’ gruplar HAMAS ve Hizbullah’a silah temin ettiği iddialarından sonra gelmesi dikkat çekti.

İLGİLİ HABERLER:

Kalleş işgal 5 yaşında 
Kulak kesen terörist oğluna 'Bush' ismini verdi


(habervaktim.com– Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.