Cumhurbaşkanı Gül, Ohri'yi gezdi

Cumhurbaşkanı Gül, Ohri'yi gezdi
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Makedonya'nın Ohri kentinde düzenlenen 15. Orta Avrupa 15. Orta Avrupa Ülkeleri Cumhurbaşkanları Zirvesi'ne katılması ardından şehri gezdi.

Gül, kent merkezine gelerek, tarihi çınar Meydanı'nındaki Tekke Camii'ni ziyaret etti.

Ellerinde bayraklarla kendisini bekleyen soydaşlarla sohbet eden Gül, çocukları kucağını alarak sevdi ve hatıra fotoğrafı çektirdi. Gül, çocuklara şeker ve çikolata armağan etti. Soydaşlardan birinin, "Bizi unutmayın" şeklinde seslenmesine karşılık Gül, gazetecilere, "Ben buraya gelerek kendilerini unutmadığımı gösterdim." açıklamasında bulundu.

çınar Meydanı'ndan Ohri Kent Meydanı'na yürüyerek giden Gül, çarşıda Türklere ait mağazalara girdi. Burada da soydaşlarla sohbet eden Gül, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Cumhurbaşkanı Gül, akşam saatlerinde üsküp'e geçecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.