Tayfun 240 cana mal oldu

Tayfun 240 cana mal oldu
Myanmar'ın güneyini vuran Nargis tayfununda 240'dan fazla kişinin öldüğü bildirildi.

Myanmar Enformasyon Bakanlığından bir yetkili, son bilgilere göre Yangon bölgesinde 19, İrravaddi bölgesindeyse 222 kişinin öldüğünü belirtti.

Hint Okyanusu'nun kuzeydoğu uzantısı Bengal Körfezi'nden gelen tayfun, Myanmar'ın güneybatı kıyılarını önceki akşam vurmuştu.

Başta Yangon olmak üzere birçok bölgede ciddi hasara neden olan, saatteki hızı 200 kilometreye ulaşan fırtına nedeniyle elektrik ve iletişim ağının da kesildiği haber veriliyor.

Polis ve askerlerin arama kurtarma çalışmaları devam ediyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.