Almanya'da, Türklerin binası yandı

Almanya'da, Türklerin binası yandı
Almanya'nın Neu-Ulm kentinde, Türklerin de yaşadığı bir binada çıkan yangında 17 kişi yaralandı.

Polis, yangının kundaklama sonucunda çıktığına dair henüz bir ipucu olmadığını açıkladı.
Yaralılar Nürnberg ve Münih kentlerindeki hastanelere kaldırıldı.

Binada oturanların yarısının Alman vatandaşı olduğu, diğerlerinin 3 Türk'ün yanı sıra bazı AB ülkeleri vatandaşları olduğu bildirildi.

Yangın sırasında bazı kişilerin binanın ikinci ve üçüncü katlarından aşağıya atladıkları, yangında çevredeki binaların da hasar gördüğü ifade edildi.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.