Myanmar'da ölü sayısı 10 bini geçti

Myanmar'da ölü sayısı 10 bini geçti
Myanmar'ı hafta sonunda vuran Nergis kasırgasında ölenlerin sayısı 10 bini geçti.

Myanmar Dışişleri Bakanı Nyan Win, yabancı diplomatlarla yaptığı toplantıdan sonra devlet televizyonunda konuşurken, "Son gelen bilgilere göre, 10 binden fazla insan hayatını kaybetti" dedi.

Uluslararası yardım beklediklerini söyleyen bakan, ölü sayısının daha da artmasından endişe ettiklerini belirtti.
Kasırga, on binlerce kişiyi de evsiz bıraktı.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.