Amerika 3500 askerini çekiyor

Amerika 3500 askerini çekiyor
Amerikan ordusu, geçen yıl şubat ayında alınan takviye kararı uyarınca birliklere destek olmaları için Irak'a gönderilen 3500 askerini yakında çekecek.

Ordudan yapılan açıklamada, 3. piyade tugayı askerlerinin birkaç hafta içinde ABD'nin Georgia eyaletinde bulunan üsleri Fort Benning'e dönecekleri belirtildi.

Askerlerin dönüşü, Irak'ta artan mezhep çatışmalarıyla mücadele edebilmek amacıyla Şubat 2007'de bu ülkeye konuşlandırılan 30 bin kadar askerin geri çekilmesi kapsamında yer alıyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.