İsrail askerleri Gazze'ye girdi

İsrail askerleri Gazze'ye girdi
İsrail askerlerinin, dün gece geç saatlerde Gazze Şeridi'ne girdiği bildirildi.

Filistinli hastane kaynakları, Gazze Şeridi'nin güneyindeki Han Yunus kentinin doğusuna giren askerlerin silahlı Filistinlilere ateş açması sonucu 5'inin yaralandığını açıkladı.

Görgü tanıkları da, askerlere bir insansız uçakla buldozerler ve zırhlı araçların eşlik ettiğini aktardı.

İsrail askeri kaynakları ise, askerlerin Han Yunus'taki silahlı unsurlara ateş açtığını doğruladı ve ateş açılanlardan bazılarının isabet aldığını kaydetti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.