'Alkolik' Boris içkiye yasak getiriyor

'Alkolik' Boris içkiye yasak getiriyor
Seçimler öncesinde Londra’daki artan suç oranını düşürmek için çalışacağı sözünü veren yeni Belediye Başkanı Johnson, toplu taşım araçlarında içki yasağı getirmeye hazırlanıyor.

İngiltere'nin başkenti Londra'da geçen hafta yapılan seçimleri kazanarak başkanlık koltuğuna oturan Boris Johnson, toplu taşıma araçlarında içki içilmesini yasaklamaya hazırlanıyor. Johnson, aynı zamanda çok fazla içki içmesiyle de tanınıyor.

Boris Johnson'ın, toplum düzenini bozan davranışlara ve suça karşı alınacak önlemler hakkında seçimden önce seçmenlere verdiği sözler arasında bulunan bu yasağı en kısa zamanda yürürlüğe sokacağı bildirildi.

Yasakla birlikte metro, banliyö trenleri ve otobüslerde içki içenlere ağır cezalar uygulanacak.

Johnson'ın, yasağın zamanlamasına, belediyenin ilgili biriminin yöneticileriyle görüştükten sonra karar vereceği belirtildi.

Uygulamanın halka duyurulması için afişli kampanya düzenleneceği de bildirildi.

AVRUPALI MÜSLÜMANLARIN 'EN GÜÇLÜ' KALESİ DÜŞTÜ

İNGİLİZ ŞARKICI İSLAMA DÖNDÜ


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.