Japonya'da şiddetli deprem

Japonya'da şiddetli deprem
Japonya'da Richter ölçeğine göre 6,7 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

Japonya'da Richter ölçeğine göre 6,7 büyüklüğünde deprem meydana geldi.


Japonya Meteoroloji Ajansı, depremin Büyük Okyanus'ta Tokyo'nun kuzeydoğusundaki İbaraki bölgesi açıklarında, deniz seviyesinin 20 kilometre altında TSİ 19.02'de meydana geldiğini duyurdu.
Ajans, tsunami uyarısı yapılmadığını, depremin maddi hasara yol açmadığını belirtti.
07.05.2008 - 20:28:00

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.