Camiyi ABD ve İngiltere yaktırdı

Camiyi ABD ve İngiltere yaktırdı
İran, geçtiğimiz ay Şiraz kentinde bir camide meydana gelen ve 13 kişinin hayatını kaybettiği camideki patlamanın arkasında ABD ve İngiltere olduğunu iddia etti.

İran, geçtiğimiz ay bir camide çıkan yangının bir sabotaj olduğunu ve bu sabotajın arkasında Amerika ve İngiltere’nin olduğunu iddia etti.

13 KİŞİ HAYATINI KAYBETMİŞTİ
13 kişinin hayatını kaybettiği ve 200’den fazla kişinin yaralandığı Şiraz kentindeki camide meydana gelen patlama 12 Nisan’da gerçekleşmişti. Olayın hemen ardından, patlamanın ihmalkarlık nedeniyle çıktığını söyleyen İranlı yetkililer, başlattıkları soruşturma sonrasında bunun bir sabotaj olduğu kanısına vardı.

ABD VE İNGİLTERE OLAYI GERÇEKLEŞTİRENLERE DESTEK VERDİ
Geçtiğimiz Çarşamba günü konuyla ilgili bir açıklama yapan İranlı Bakan Golam Hüseyin Mohseni Ejeie, sabotajı gerçekleştirenlerin Amerika ve İngiltere dahil Batılı ülkelerle bağlarının bulunduğunu iddia etti. Ejeie, bu ülkelerin patlamanın arkasında olan kişilere yardım ettiğini belirtti.

İran’ın bu suçlamalarını ABD ve İngiltere reddetti.

MÜSLÜMANLARI CAMİDE BOĞAZLADILAR 

İNGİLTERE'DE İLK CAMİYİ O YAPTIRDI 

'ÇOK CAMİ OLURSA ŞERİAT GELİR' 

KARDİNALDEN 'CAMİ VE BAŞÖRTÜSÜ' ÇIKIŞI 

KORKUDAN CAMİ YAPIYORLAR 

CAMİ YAKAN EVANJELİKLER YAKALANDI


(habervaktim.com – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.