Hizbullah Beyrut'un batısını ele geçirdi
Yayınlanma:
Lübnan'da dün Şii Hizbullah lideri Şeyh Hasan Nasrallah'ın uydudan yayımlanan basın toplantısından sonra başkent Beyrut'un batısında çıkan kanlı çatışmaların sona erdiği bildirildi.
Lübnanlı güvenlik yetkilisi, Nasrallah'ın konuşmasından sonra silahlı çatışmaların patlak verdiği Beyrut'un batısının Hizbullah'ın kontrolüne geçtiğini belirtti.
Nasrallah'ın konuşmasından birkaç dakika sonra Hizbullah yandaşları ile parlamentodaki çoğunluk yandaşları arasında başlayan çatışmalarda şimdiye kadar 11 kişi öldü.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.