Hizbullah Beyrut'un batısını ele geçirdi

Hizbullah Beyrut'un batısını ele geçirdi
Lübnan'da dün Şii Hizbullah lideri Şeyh Hasan Nasrallah'ın uydudan yayımlanan basın toplantısından sonra başkent Beyrut'un batısında çıkan kanlı çatışmaların sona erdiği bildirildi.

Lübnanlı güvenlik yetkilisi, Nasrallah'ın konuşmasından sonra silahlı çatışmaların patlak verdiği Beyrut'un batısının Hizbullah'ın kontrolüne geçtiğini belirtti.

Nasrallah'ın konuşmasından birkaç dakika sonra Hizbullah yandaşları ile parlamentodaki çoğunluk yandaşları arasında başlayan çatışmalarda şimdiye kadar 11 kişi öldü.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.