'İsrailli yardım görevlileri Myanmar'a girdi'

'İsrailli yardım görevlileri Myanmar'a girdi'
İsrailli yardım kuruluşlarından Latet'e bağlı bir ekibin Myanmar'a girdiği bildirildi.

Yedioth Ahronoth gazetesinin internet sitesinde yer alan habere gore İsrailli yardım ekibinden Josh Krieger, Myanmar'daki felaketzedelere yardım etmek üzere ülkeye girdiklerini bildirdi. Myanmar cunta yönetimi, uluslararası yardımları kabul edeceklerini, fakat yabancı yardım görevlilerinin faaliyetlerine izin vermeyeceklerini açıklamıştı.

Gazetenin haberine gore Krieger, "Burada çok az uluslararası yardım var ve şehir bomboş" dedi. Haberde, İsrail ekibinin hangi şehre girdiği belirtilmedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.