Lübnan'daki 14 Türk tahliye edildi
Türk vatandaşlarının, Yayladağı sınır kapısından yurda girecekleri belirtildi.
Lübnan'da iktidar muhalifi Hizbullah ve Emel örgütü militanlarıyla hükümet yanlıları arasında başlayan silahlı çatışmalar nedeniyle Beyrut'ta iş için bulunan 14 Türk vatandaşı, bugün Türk Büyükelçiliği tarafından tutulan özel otobüsle tahliye edildi. Büyük çoğunluğu, Hizbullah militanlarının iktidar yanlılarıyla silahlı çatıştığı bölgede, evlerinde ya da otelde kalan Türk vatandaşları tek tek bulundukları yerden alındı.
Türkiye'nin Beyrut Büyükelçisi Serdar Kılıç, A.A muhabirine yaptığı açıklamada, çatışmaların başladığı günden itibaren kendilerini arayan Türk vatandaşlarını tahliye etmek için hazırlık yaptıklarını belirtti. Büyükelçi Kılıç, dün de 5 vatandaşı Türkiye'ye gönderdiklerini kaydetti.
Türkiye'ye dönen Türk vatandaşlarının adları şöyle:
Murat Cengiz, Zekeriya Yas, Mehmet Çelik, Yener Kahya, Yavuz Şamyanlı, Altan Ertin, Sebahat Gök, Turgut Plümer, Mine Altun ve 2 yakını, Bora özbek, Yavuz Tümer ve Umur Gökçe.
(AA)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.