ABD'deki kasırgada ölü sayısı 22'ye yükseldi

ABD'deki kasırgada ölü sayısı 22'ye yükseldi
ABD'nin orta kesimlerinde etkili olan kasırgalar nedeniyle üç eyaletteki can kaybı sayısı toplam 22'ye yükseldi.

Yetkililerin verdiği bilgiye göre, Missouri'de 15 kişi hayatını kaybetti. Aynı kasırganın vurduğu Oklahoma'ya bağlı Picher'da ise 6 kişi öldü, 150 kişi yaralandı. Kasırga da, evlerin de büyük zarar gördüğü, enkazlar oluştuğu bildirildi.

Ulusal Hava Tahmin Servisi, şiddetli fırtınalara neden olan hava sisteminin pazar günü geçtiği Georgia eyaletinde de 1 kişinin öldüğünü, yine çok sayıda evin zarar gördüğünü ve bu eyalete bağlı Dublin'de en az 6 hortum çıktığını açıkladı.

Fırtınanın dün geç saatlerde North Carolina'ya ilerlediği, ancak burada ölen ya da yaralanan olmadığı kaydedildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.