ABD'nin Myanmar yardım uçağı yola çıktı

ABD'nin Myanmar yardım uçağı yola çıktı
ABD'nin Myanmar'daki kasırga kurbanlarına yardım götüren ilk uçağı yola çıktı.

Yardım malzemesi taşıyan askeri C-130 kargo uçağı, Bangkok'un güneyindeki Tayland askeri üssünden Myanmar'ın Yangon kentine gitmek üzere havalandı.

ABD ordusundan Yarbay Douglas Powell, uçağın silahsız olduğunu, cibinlik, battaniye ve su gibi yardım malzemeleri taşıdığını kaydetti. Powell, yardımın ordu tarafından değil, ABD hükümeti tarafından yapıldığını söyledi.

Myanmar'a yarın iki yardım uçağının daha gönderilmesi bekleniyor.
ABD'yi düşman olarak gören Myanmar askeri hükümetinin bu uçağa izin vermesi büyük bir imtiyaz olarak görülüyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.