HAMAS: Şalit'i bedavaya vermeyiz

HAMAS: Şalit'i bedavaya vermeyiz
Hamas'ın Gazze Şeridi'ndeki liderlerinden Mahmud Zahar, iki yıl önce kaçırılan asker Gilad Şalit'in İsrail'le ateşkes karşılığında salıverilmesinin söz konusu olmadığını söyledi.

Gazze Şeridi'ni kontrol eden Hamas, İsrail Başbakanı Ehud Olmert'in ateşkes için öne sürdüğü şartı reddetti. Olmert, dün kendisini ziyaret eden Mısır İstihbarat Şefi Ömer Süleyman'a ateşkesi konuşmak için önce Filistinli grupların elindeki İsrail askeri Gilad Şalit'in serbest bırakılması gerektiğini söylemişti. Hamas liderlerinden Mahmud Zahar, İsrail askerini ateşkes için pazarlık konusu yapmayacaklarını vurgulayarak, "Şalit'i bedava bırakmayız" dedi.

Hamas'la ilişkilendirilen Filistinliler, iki yıl önce İsrail topraklarına girerek Gilad Şalit'i Gazze Şeridi'ne kaçırmıştı. Filistinliler, Şalit'i İsrail hapishanelerindeki binlerce tutuklunun serbest bırakılması için bir koz olarak ellerinde tutuyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.