Beyrut'ta barikatlar kalktı

Beyrut'ta barikatlar kalktı
Lübnan'da, Arap Birliği heyetinin, Hizbullah ile iktidar arasındaki sorunların çözümü konusunda anlaşmaya vardıklarını açıklamasından sonra, başkent Beyrut'taki barikatlar kaldırıldı.

Arap Birliği heyetinin, 2 gündür iktidar ve muhalefet arasındaki görüşmelerinin olumlu sonuçlandığının açıklanmasından sonra Lübnan Hava Yolları'na (MEA) ait ilk yolcu uçağı, Larnaka'dan Uluslararası Beyrut Refik Hariri Havalimanına indi.

Havaalanı yetkilileri, havalimanının bu gece yarısından itibaren tarifeli tüm seferlere açıldığını söylediler.
Aralarında Türk Hava Yolları'nın da bulunduğu birçok havayolu şirketinin, yarından itibaren Beyrut'a normal seferlerine başlayacakaları öğrenildi.

Bu arada Beyrut kent merkeziyle havalimanı arasında bulunan otobandaki beton bloklar ve kum tepeciklerinden oluşan bariyerler de Lübnanlı hükümet yetkilileri tarafından temizlendi ve yol trafiğe açıldı.
Lübnan'ı Suriye'ye bağlayan Masna Sınır Kapısı yolunda ve kentin türlü yerlerinde Hizbullah'ın kurduğu bariyerleri de temizleme çalışmalarına başlandı.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.