Banka soygununda 8 ölü
Yayınlanma:
Filipinler'de başkent Manila'nın güneyindeki bir kentte düzenlenen banka soygununda çoğu banka çalışanı 8 kişi öldü.
Polis, kurbanların cesetlerinin banka bu sabah açıldığında bulunduğunu, bankanın iki güvenlik görevlisinin kayıp olduğunu bildirdi.
Soygunda bir diğer güvenlik görevlisinin öldüğü, kayıp olan güvenlik görevlilerinin soygunla bağlantıları olduğundan şüphelenildiği belirtildi.
Polis, soygunda bankadan ne kadar para alındığının bilinmediğini kaydetti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.