'Artık bu sene İran'a vuralım George'

'Artık bu sene İran'a vuralım George'
Telaviv’deki kaynaklarca, Olmert’in Bush’a İran’a saldırmak için hazır olduğunu söylediği iddia ediliyor. Olmert’in sözcüsü, Bush ve Olmert’in İran ile ilgili daha sert adımlar atılması konusunda anlaştıklarını bildi

‘İRAN’A VURALIM’ ANLAŞMASI
İsrail’in kuruluşunun 60. yıldönümü kutlamalarına katılmak için bu ülkede bulunan ABD Başkanı George Bush, Başbakan Olmert ile İran’a saldırı konusunda anlaşmaya vardı. Bush ile Olmert’in basına kapalı görüşmesinden sonra bir açıklama yapan Olmert’in sözcüsü, Amerika ve İsrail’in İran’ın nükleer silah üretmesini önlemek için somut adımlar atılması gerektiğine inanıyor” dedi.

İRAN’A EN GEÇ BU SENE İÇİNDE SALDIRILACAK
Olmert’in Sözcüsü Mark Regev, ABD ve İsrail’in İran’ı tehdit olarak gördüğünü belirterek, İran’a karşı daha sert adımlar atılması gerektiğine inandıklarını bildirdi. Bu arada, Telaviv’deki siyasi ve askeri kaynaklar, İran’a karşı bir saldırının kaçınılmaz olduğunu ve bunun en geç bu sene içinde yapılacağını düşünüyor. Telaviv kaynakları, Olmert ve Bush’un İran’a saldırı konusunda anlaştıklarını bildirdi.

BUSH: İSRAİL’İN ARKASINDA KOCA AMERİKA VAR
ABD Başkanı önceki gün İsrail parlamentosu Knesset’de yaptığı bir konuşmada, İran Cumhurbaşkanı ile diplomatik görüşme yapması çağrılarını Hitler’e verilen tavizler gibi algılanması gerektiğini söylemiş ve ABD’nin İsrail’e sınırsız desteğinin süreceğini bildirmişti.

Bush, İran’ın nükleer silahlara sahip olmasının affedilemez olduğunu da ifade ederken, Amerika’nın 300 milyonluk nüfusuyla İsrail’in arkasında olduğunu söylemişti.

(habervaktim.com-Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.