Somali'de bir kent daha ele geçirildi
Yayınlanma:
Somali'de işgalci Etiyopya ve ABD destekli hükümet güçleriyle çatışan Somali İslam Mahkemeleri Birliği üyelerinin güneydeki Jilip kentini ele geçirdiği bildirildi.
Başkent Mogadişu'nun 850 kilometre güneyinde bulunan Jilip kentinde önceki gece yaşanan çatışmalardan sonra, İslam Mahkemeleri Birliği'nin kentin kontrolünü tamamen ele geçirdiği ve hükümet yandaşlarını esir aldığı kaydedildi.
Somali'de Irak'taki direnişe benzer bir yapılanmaya giden İslam Mahkemeleri Birliği üyeleri, ABD ve Etiyopya'nın desteklediği kukla hükümet yanlıları ve Etiyopya askerleriyle çatışıyor.
(habervaktim.com - Dış Haberler)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.