BDT başbakanları Minsk'te bir araya gelecek

BDT başbakanları Minsk'te bir araya gelecek
Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) ülkeleri başbakanları Belarus'un başkent Minsk'te bir araya gelecek.

23 Mayıs'ta yapılacak zirveye BDT üyesi 12 ülke başbakanının katılması bekleniyor. Zirveye Özbekistan'ı temsilen Başbakan Şavkat Mirziyoyev başkanlığındaki heyet katılacak. Bir gün sürecek zirvede 21 gündem maddesinin ele alınması bekleniyor.

Zirvenin gündem maddeleri arasında BDT kapsamında ekonomik ve ticari ilişkilerin geliştirilmesi, ulaşımın canlandırılması, göç, güvenlik ve suçlarla mücadelede işbirliğinin artırılması, gibi konular yer alıyor.

Zirve sonunda bundan sonraki BDT başbakanları toplantısının nerede yapılacağına karar verilecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.