Ban, Myanmar'a gidecek
Yayınlanma:
BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun'un 3 günlüğüne Myanmar'a gideceği resmen açıklandı.
BM Sözcüsü Michelle Montas tarafından yapılan açıklamada, Genel Sekreter Ban'ın çarşamba günü, Nergis kasırgasının 2,5 milyon insanın hayatını altüst eden Myanmar'da olacağı ve ülkede kasırganın en çok etkilediği yerlere gideceği belirtildi.
Montas, Ban'ın Myanmar yetkilileriyle de görüşeceğini ve onlara BM'nin ülkeye insani yardımın ulaştırılmasının ve dağıtılmasının hızlandırılmasında işbirliği yapmakta kararlı olduğunu vurgulayacağını kaydetti.
Myanmar devlet televizyonu dün, felakette ölü sayısının 78 bin civarında, kayıp sayısının da yaklaşık 56 bin olduğunu duyurmuştu.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.